Patronun karısını siktim | Sikiş Hikayeleri | Sex Hikayeleri, Seks Hikaye, Sikiş Hikaye, Sex Hikaye | Telefonda Sex Hatları - Sex Hikayeleri - Erotik Hikayeler
Home » evli cift sexs hikaye » Patronun karısını siktim

Patronun karısını siktim

Patronun karısını siktim deliler gibi inliyordu

Ben Altan. 17 yaşında ve İstanbul’da yaşayan genç bir delikanlıyım. Seksle alakalı deneyimlerim hiç olmadı, milli değilim. Daha doğrusu geçen haftaya kadar milli değildim. Zaten sizlere yazma amacım bu deneyimi aktarmak. Bakalım sevecek misiniz?
Her şey 5 ay kadar önce bir markette işe başlamamla başladı.
Market sahibi Hasan abi. 36 yaşında bir adam. Asgari ücret vermez, sigorta yapmaz. Sözde eleman çalıştırır, sorsanız sürekli “ben eleman çalıştırıyorum, iş yeri sahibiyim” der ama totalde ödediği 3 kuruş para. Bir de cimri… sorma!
Eşi de var, Leyla abla. Durumu iyi polis kötü polis haline getirmek istemem ama Hasan ne kadar şerefsizse Leyla o kadar iyi. Annem de aynı fikirde, bazen dedikodularını yaparız da.
Belirli aralıklarla mal almak için Anadolu yakasına gider Hasan abi. O dönemlerde marketle eşi ilgileniyor, Leyla abla. Ne hikmetse aynı şehirde sadece yaka değiştirse de 3, 4 gün kalır, gelmez. Benim için iyi bir olay aslında ama enteresan da… kim aynı şehir içinde o kadar oyalanır.

Yaşanmış Sex Hikaye

Geçen hafta da yine bu dönemlerden biri, Hasan abi yok ve Leyla abla gün içinde markette. İşler kesat ne sipariş var ne bir şey. O da dedi ki “boş ver bugün öğle yemeğini üst katta yiyelim”. Üst kat onların evi. Tamam demek durumundasınız. E ne de olsa iş veren ve eğlenceli bir kadın nasılsa! Çıktık eve.
Konu hemen sadece ve aşağıda bekleyen açık olması gereken yine de kapalı bekleyen bir market var ama hiç acele etmiyor… 1 saat oldu, sohbet & muhabbet derken kanepede yanıma oturdu ve “anlat bakalım sevgilim var mı” dedi. Ben o an şaşırdım ama bir yandan da anladım… bu benim sanırım ilk milli olma deneyimim olacak!
Yok Leyla abla dediğim zaman bana “senin gibi bir yakışıklıyla ilgilenen bir kadın nasıl olmaz” dedi ama o an eli sikime doğru gidiyor.
Genç bir ergenim tamam ama bendeki mal büyük. Şanslıyım! Zaten görür görmez “ooo bu ne” dedi. Ve yalamaya başladı.
Sadece fermuar açık ve sikim dışında, Leyla abla bir yandan yalıyor. İndirsene pantolonu dedi. Sikimi yalıyor, hayalarıma dil atıyor ama o an ben ne yapacağım? Bilmiyorum! İçimden acaba memelerine dokunsam kızar mı? Gibi sorular geçiyor.

 Sex Hikaye

Sonunda dokundum… hemen tişörtünü çıkarttı.
Leyla abla açık tenli, güzel vücutlu bir kadındır, biliyorum ama teninin bu kadar kusursuz olacağını bilmiyordum. Üzerine doğru çekti beni ve gelsene hadi dedi.
sexs hikaye

sexs hikaye

Beni üzerine cekti tum kontürol leyla abladaydı elile o daracık amaıa sikimi yerleşitirdi ben sadece itelemek kaldı  kadar sıcak ve ateşliydiki bır yandanda duduaklarıma yapıştı ve inliyordu bır sure sonra tum dölerimi icine boşaltmıştım ama ne ben nede leyla abla doymamıştı banyoya gidip temizlenip bı sigara yaktı ve bana  heycanına verıyorıum bu olmadı hazırlan dedı bende bende dedim.
ve busefer beni sırt üstü yatırdı once saxso yaparak benımkını kaldırdı ıyıce kalkt-ıktan sonra ustune oturdu kendı ınıp kalkıyor ben ıse memelerını sıkıyor aradada emıyordum ıkıncı posta bıraz daha uzun surdu  ve gene icine boşalmıştım ilkez am sikmeknin keyfi ile bırer sigara yaktık bı kısa bı sohbetten sonra leylaabla tam azgın fahişe cıkmıştı bu sefer benın göten sikermisin dedibende memnuniyetle dedim  gene saxso ile kaldırdı benımkını ve onumedomaldı hadı bakalım mariftetini göster got önumde kabak b-gıbı duruyordu bıraz yagladıktan sonra bı hamlede ıcıne aldı  leyla ablaq ah oh derken bende var gucumle gıdıp gelıyordum.
Sonunda götünede patladım beraber düşa girdik ilkez milli olmanın gurur ile
O daracık amcığa girmek benim için heyecanlanma nedeniydi… anlatamam. Amcık sikmek ne de güzelmiş. Kondom, vs. gibi bir önlem yok, en güzeli de deliler gibi inlemesiydi. Beni benden aldı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*
*

sex shop

cinsel saglik

erotik shop

antalya escort istanbul escort istanbul escort esenyurt escort beylikdüzü istanbul escort beylikdüzü escort istanbul escort beylikduzu escort bahceşehir avcılar escort istanbul escort fındıkzade escort ataköy escort avcılar escort şirinevler escort beylikduzu escort porno izle